21 Şubat 2015 Cumartesi

Çocuklarınızın Tarzı Nasıl Olmalı ?


Son günlerde bir çok sosyal ortamda karşıma çıkan bu minikler beni benden alıyorlar.Artık minik bayanlarında bir tarzı varmış.Onlarda moda dünyasında yer almaya başlamışlar ve bizlerde burdayız diyorlarmış.




Bu şirineleri görüpte imrenmemek elde mi dersiniz?Hem şirineler hem de bir tarzları var.


Üstelik çokta kokoşlar.Artık görselliğin ön planda olduğu bir dünyada yaşıyoruz.Bu yüzden büyük küçük demeden herkes göze güzel görünmenin peşinde.











Nasıl buldunuz minik kızlarımızı ?

4 yorum:

  1. Çok güzel. Ama bazen küçükler sanki büyük kadınmış gibi görünümünü sevmiyorum
    Ama çocuk ruhlu tarz giyinmeleri çooox güzel

    YanıtlaSil
  2. Bunları al çıtır çıtır ye :) cimcimeler ya :))

    YanıtlaSil
  3. doğruyu söylemek gerekirse ben hiç beğenmedim.. minicik çocukları 18 yaşında ergen gibi yapmalarına bozuluyorum aman büyük konuşmayım 2.5 yaşında kızım var. şimdilik kedili ayılı şeyler seviyo :)

    YanıtlaSil
  4. çiçekli kelebekli olanı çok beğendim...

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil