9 Aralık 2014 Salı

Yeni Yıl İçin Kendin Yap Fikirleri


Yeni bir yıla girmeye şunun şurasında ne kaldı ki.Eğer sizde yeni yıla nasıl girerseniz öyle geçeceğine inananlardansanız çevrenizi güzelleştirmeye çabalıyorsunuzdur ben gibi.
Yeni yıl her ne kadar bize özgü olmasa da ben yeni bir seneye girildiği için kutlayanlardanım.Yeni bir yıl.. Bana herşeyin bir başlangıcı gibi gelir.Her sene yeni bir başlangıç...

Sizlere yeni yıl fikirlerinin yer aldığı internetten alıntı yaptığım kendin yap projeleri sunuyorum.
                                                 Belki sizde yapmak istersiniz.










4 yorum:

  1. Güzel bir proje ;) Bana da beklerim. www.locosmetico.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. İlgilenirsen blogumda seni bir mim bekliyor:) sevgiler...
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Şarap şişelerini değerlendirmeyi bende çok seviyorum, mum damlatınca da çok şık duruyorlar :)

    YanıtlaSil