7 Kasım 2014 Cuma

Örgü Cupcake Tutacak Nasıl Yapılır ?

Cupcake modası almış başını gidiyor.Bende bu figürleri oldukça sevdim evimde dekoratif olarak bir çok yerde kullanıyorum.Daha önce cupcake'ten kapı stopperi yapmıştım.Şimdide Cupcake'ten tutacak yaptım.

Nasıl mı ?
Gelin yapım aşamasına beraber bakalım.





Cupcake tutacağımızı iki parçadan yapıyoruz.

Önce alt kısımdan (mavi) başlıyorum
50 zincir çektim
Zinciri 3 lü trabzan ile doldurdum
3 lü trabzan ile 25 sıra örüyoruz
Alt kısmımız oluşuyor






Üst kısım ise arttırmalı bir şekilde oluyor önce 7 zincir çekip yuvarlak oluşturuyoruz
3 lü trabzan ile dolduruyoruz
diğer sırada ise başta ortada ve sonda olmak üzere arttırma yapıyoruz.
3.sırada ise her ilmekte arttırma yapıyoruz.
Bu şekilde 5.sıraya kadar devam ediyoruz.
5 sıradan sonra her iki ilmekte bir arttırarak 8 sıra daha örüyoruz
Toplam 13 sıra oluyor.
Üst kısmı bitiriyoruz ve üst kısmın altlarında bulunan dalgalanmaları yapıyoruz.

Onun ise burada ki yazımda nasıl yapıldığını resimli bir şekilde açıklamıştım.Oradan bakarak yapabilirsiniz.

Son aşamaya geldiğimizde iki parçayı birbirine dikiyoruz.
Üste bulunan pembe kısım ise rahat asmamız için yapıldı :)
Onu da 7 ilmek çekip yuvarlak oluşturup çevresine 2 li trabzan yaparak doldurabilirsiniz.
üst kısmına ise 10 ilmek çekip asma yeri oluşturabilirsiniz.

Kolay gelsin
Anlamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder