14 Ekim 2014 Salı

Örgü Amerikan Servis Modelleri


 Son dönemlerde güzel bir slogan var."Sunum Önemlidir" Bilmiyorum sizlerde katılır mısınız ama bence kesinlikle doğru sunum önemlidir.Yalnızca misafirlerimiz için değil kendimiz için de hoş sunumlar hazırlayarak yemeklerimizi yemek bizi pozitif yönde etkileyen bir eylemdir.
    Detaylar sofralarımıza şıklık katar.Bu yüzden sunumumuzu hazırladığımız materyaller her zaman önemlidir.Daha onceki yazimda sizlere bardak altligi modelleri paylasmistim.Yaziyi gormek icin tiktik..
     Bu detaylardan biri de amerikan servisler..Keçe ile yapılan modelleri de mevcut bu amerikan servislerin.El emeği olunca önem daha da artıyor tabii ki.
Gelin hep birlikte bizlere ilham olacak Örgü Amerikan Servis Modellerine bir göz atalım












5 yorum:

  1. harika bende evde ki iplerimden başlıyayım

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller,bende denemek isterim fakat aklıma takılan bişey var.Amerikan servis olarak yapınca sert durması için kolalamak yada başka bir işlem yapıyormusunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm bnde yeni oruyorum kendime nasil olucak bilmiyorum kolalama yada tutkallama yapmayi dusunmedim hic kolalamadan kullanmayi deniycem :-) bakalim nasil oluck kullanisli olup olmadigini paylasirim :-)

      Sil
    2. Merakla bekliyorum deneyimini.Teccübeyle sabitlenmiş bir yorumla hatasız yola cıkmak güzel olacak benim için:)

      Sil