20 Ağustos 2014 Çarşamba

Med Cezir Yeni Sezon'da Nasıl Olacak?

     
 Merakla nasıl olacağını bekliyorum.Fakat bir tüyomda yok değil.Gerçi bu yazıyı yaklaşık 2-3 hafta öncesinden yazıyor olmam lazımdı ama olmadı :) 
       Iyy ben bunu izlemem bu ne ya demiştim ilk haftalarda.Sonra birde bakmışım müdavimi olmuşum.İzlediğim bölümleri bile tekrar izler hale gelmişim.
      
MedCezir'in resmi facebook sayfasında yeni sezon resimleri yayınlandı


       2-3 hafta önceden yazmış olmalıydım dedim ya.Neden mi ? Çünkü Mine Tugay İnstagram hesabından yeni sezonda Ender'in olmayacağını açıklamıştı.Hatta yanlış hatırlamıyorsam "seni oynamayı özleyeceğim Ender Serez" gibi bir yazı ile resmini paylaşmıştı.O an benim için bir hayal kırıklığı olmadı değil.Ama düşününce zaten son yaptığından sonra ve Yaman'a olan tutumunun yine değişmeye başlamasıyla dizide pek sıkıntılı bir tip halini almaya başlamıştı

       Yeni sezonda neler olur bilinmez.Mert'in o diziye kattığı neşeyi öldürmesin senaristler yeter :)

Yeni sezon'dan resimleri medcezir'in facebook sayfasında yayınlandı:)))
Birde MedCezir'in 5 Eylül'de başlayacağı dedikoduları dolaşıyor.Set ekibi de çekimlere başladı.Haber vereyim dedim ;)

Yeni Sezon'un ilk fragmanıda sosyal medyada yerini aldı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder