24 Ağustos 2014 Pazar

Dekorasyon I Bahçe Dekorasyonu Nasıl Olmalı ?

     Bahçenize kendin yap projeleri ile değişik bir hava mı katmak istiyorsunuz .O zaman bahçe için 10 harika fikir burada ki yazıma bir göz atmanızı öneririm.
     Ya da bahçeniz var ama tasarımı nasıl olmalı bir türlü karar veremiyor musunuz?O zaman önerilerime bir göz atın .
     Bir evin sadece bahçesinin olması sizce yeterli midir? Bana kalırsa düz kurak bir arazi kimseyi memnun etmez.İçerisinde bir sürü çiçeği barındırmayan yer bahçe olmaktan uzaktır benim için.
       Yoğun iş temposundan sıkılıp evinize geldiğinizde dinlenebileceğiniz güzel alanlar yaratın kendinize.Çiçekler,meyve ağaçları dikin.Düzenli olarak bakımını yapın.Biraz emek ile ortaya harikalar çıkartın."Çünkü kendi ellerinizle güzelleştirdiğiniz bir yer gideceğiniz tatillerden bile daha dinlendiricidir emin olun" diyorum ve sizi harika bahçe dekorasyonları ile başbaşa bırakıyorum.




 










4 yorum:

  1. çocukluğumdan beri bahçeli bir evim olsun istemişimdir.
    şimdi ev bakıyorum, bahçe falan arayamıyorum bugünün şartlarında.
    ama umarım bir gün benim de kendime ait bahçemin olduğu bir evim olur, isteyen herkesin de tabi ki..

    YanıtlaSil
  2. Bahçe şekillenmesi mükemmel bir görüntü çıkarıyor sonuçta evin bir kullanım alanı harika

    YanıtlaSil
  3. Sigue pidiendo al Universo con todos los detalles y conservalos en tu corazón con la misma vibraciòn. Verás como tu sueño se hace realidad.

    YanıtlaSil