4 Haziran 2014 Çarşamba

Pucca günlük küçük aptalın büyük dünyası

Hmmm pucca günlüükkk...Okurken su gibi akıp giden ama bir o kadar da düşündüren bir kitap :PP ŞAKA ŞAKA :) su gibi akıp gittiği gerçek ama düşündürme faslını es geçelim bu kitapta yok öyle bir şey.
Bana kalırsa kesinlikle Türk halkına göre bir yaşamı anlatmıyor ama okunur yaaa o kadar da değil :) Ben sevdim.Hani böyle kafanızın içi çok doludur ve rahatlamaya ihtiyacınız vardır.İşte bu kitap tam o anlarınız için okuyun ve geçin.
Bu kitap hakkında çok gidip gelmelerim olmuştu.Bi ara çok yargıladım hatta böyle kitap mı olur falan felanSonra dedim ki kendime NİYE? Niye kendimiz gibi olmayanı dışlıyoruz onu kötü gösteriyoruz.Hayır hiçte değil.Herkesin kendi hayatı Pucca'nın da öyle.Nasıl istiyorsa öyle yaşıyor.Kime ne ? Hatta bana ne :)
Bence bu açıdan bakmak lazım bu kitaba.Yaşadığı çarpık ilişkiler yok mu bizim toplumda ohooo..Saymakla bitmez.Sadece o itiraf edenlerden içinde saklamayanlardan.Ve sırf bu yüzden belki de bir helal olsunu hak etmiyor mu? Kimse bu kadar dürüst olamıyor bana kalırsa :)
Kitabı okuyun kendiniz karar verin ne olduğuna :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder