17 Haziran 2014 Salı

INNA' da mı Çin malı giyiyor :)

Canlar şeytanın bacağını kırdım ve temizliğe başladım.Evde ordan oraya koşturup duruyorum.Fakat dinlenme molalarımda internetimden kopamıyorum.Facebook'ta gezinirken ınna'nın klibi denk geldi.Açayım bi dinleyim derken klipte giydiği mayokini dikkatimi çekti.Hiç yabancı gelmedi bana.Allah Allah ben nerden gördüm bunu sammydress'te miydi derken bi bakayım dedim ve ta kendisi.Buyrun linkten bakabilirsiniz :)

http://www.sammydress.com/product1142291.html



Video'yu izlerseniz aynı mayokini olduklarını görürsünüz.Kim kimden esinlendi bilinmez :P ama bu mayokini inna'da çok hoş durmuş yahuu :)))



(Bu arada hala sizlerle yurtdışı alışverişi hakkında yazımı paylaşamadım.Sözümü unutmadım aklımda .Kısa bir sürede bu konuyla ilgili bir yazı hazırlayacağım. Fotoğraf makinası gelsin de aliexpress'ten aldığım iki kolyemi ve bu alışveriş siteleri hakkında ki ayrıntılı bilgileri sizlerle paylaşıcam.Takip etmeye devam edin )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder