9 Haziran 2014 Pazartesi

Uygun Fiyatlı Kitap Alabilmenin Yolu

Sizlere Ptt kitap'tan bahsetmek istiyorum.Eğer ki kitap kurduysanız bu site çok işinize yarayacak.Çünkü ptt kitap'ta hem fiyatlar uygun hemde kargo ücretleri.Geçen yıl yada ondan bir önce ki seneydi tam hatırlamıyorum ptt kitap.com'a denk gelmiştim.O zamanlarda kitap fiyatları uygundu fakat kargo ücretleri her kitapta indirimli değildi.Bu yıl nette gezinirken yine denk geldi ve ne kadar hoş birşey yapmışlar kargo ücreti 2 TL 25 TL ve üzeri alışverişlerdeyse ücretsiz.Mesela piyasa da 20 tl olan kitapları burada çok 14-15 tl'ye alabiliyorsunuz.Sloganlarını ise ayrı bir sevdim bizim derdimizi ne kadar iyi çözmüşler herkes okusun diye ...
Fiyatları belkide bu yüzden uygun :)
Eski bir kitap kurdu olarak bu siteyi tekrar keşfettiğim için çok mutlu oldum.Evet yazarlar kesinlikle emek harcıyorlar bu su götürmez bir gerçek.Fakat kitap ücretleri o kadar çok ki bir kitaba 20 tl vermekte günümüz şartlarında cep yakıyor.Hele ki çok okuyan biriyseniz.Ben mesela hep kitaplarımı ikinci elden alırdım.Şimdilerde eskisi kadar çok okuyamıyorum ama artık kitaplarımı alacağım yer belli oldu :)
Bi göz atmak isterseniz TIKLAYABİLİRSİNİZ.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder