27 Mayıs 2014 Salı

Anlatımlı Çiçekli Motif Örneği

Motifimize başlarken burada ki yazımda yuvarlak oluşturmayı görebilirsiniz.Yuvarlağın içine 18 adet üçlü trabzan yapıyoruz


 18 adet üçlü trabzan olduktan sonra kapanışı yapmak için en baştaki direğe hiç tığımıza yünü dolamadan tek seferde kilit yapıyoruz.Aşağıdaki resimdeki gibi






 7 zincir çekiyoruz ve üçüncü sıraya yine tığımıza hiç ipi dolamadan tek seferde batıyoruz.Kilit yapar gibi

 Bu şekilde 6 adet  kafes oluşturmuş oluyoruz



Kafeslerin içini doldurmaya başlıyoruz.İlk başlarken yandaki kafese yine kilit yapıyorum ki trabzanları yaparken ikinci kafese geçme sırasında delikler oluşmasın.Aşağıdaki gibi.









 Kafesimin içini doldururken ilk önce  4 adet üçlü trabzan yapıyorum







  daha sonra üç zincir çekip ikinci dört trabzanımı daha yapıyorum.(aşağıda ki gibi)




 Kafesi doldurduktan sonra aşağıdaki direğe kilit yapıyorum



Daha sonra biraz önce bahsettiğim gibi ikinci sıraya geçerken tekrar bir kilit yapıyorum ve bu şekilde kafeslerimin içini dolduruyorum



Bitmiş halide aşağıdaki gibi oluyor:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder