13 Haziran 2016 Pazartesi

Trendyol ve Hummel Tarafından Nasıl Kandırıldım ?



Takipçilerim bilirler geçenlerde Trendyol Hummel alışverişimden bahsetmiştim sizlere.Nasıl bir ayakkabı aldığımı merak edenler olmuştu hatta.Şimdi bu yazıya çok güzel sözlerle başlayabilirdim.Mesela "Trendyol'dan ayakkabım geldi", "Trendyol Hummel Alışverişim" gibi bir başlığı da olabilirdi bu yazının.Lakin bu yazı oldukça ağır olucak....




Ayakkabı cuma günü elime geçti.Saat 15.00 civarında kutusundan çıkardım baktım fena durmuyo.Tabanında toz var sanki denenmiş gibi.Neyse dedim bir iki defa denenmiş olabilir.Sonuçta mağazadan aldığımız kıyafetlerde denenmiş oluyor.Sorun etmedim.Sonra Metin eve geldi.Ayakkabıya baktı "Gülşah bu ayakkabı öyle bir iki kere denenmiş değil bu ayakkabı baya kullanılmış iç kısmına baksana" dedi Ayakkabının iç kısmı fotoğraftanda anlaşılıyor sizde hemen farkedebilirsiniz bunu.Baktım doğru söylüyor.Ayakkabının burun kısmı da iz yapmış.Moralim bozuldu bu duruma.Saatte 17.00'ı geçiyordu hafta sonuna da giricez ya dedim pazartesi kargoya verir iadesini yaparım.


Pazartesiye kadar kutuda bekledi.Bugün oldu iade için kargoya gidicem ama bi Trendyol'u arayım sorayım dedim.Nasıl iade edebilirim.Eksik birşey yapmayım! 
Kadına da sakin sakin durumu anlattım.(Kızgın olduğum için telefonu kim açarsa o benim için kadın ya da adam ! ) Bana demez mi kargo elinize cuma gelmiş sizin bizi hemen aramanız gerekiyordu diye.Anlatıyorum  ama kargo elime zaten geç ulaştı araya hafta sonu girdi diye.O hala ama aramanız gerekiyordu diyip duruyor.Diyor ki bi de ama siz gönderin bi incelensin.Ona göre ya para iadesi yapılır ya ayakkabı geri yollanır! Ya böyle saçmalık olurmu arkadaş.İşin pundunu bulmuşlar.Düşünsenize kullanılmış ürün ulaşıyor elinize iade ediceksiniz ispat edemiyorsunuz.Çünkü bu kısım tamamen ahlak,etik,vicdan meselesi!!!
Metin'e anlattım durumu birde o aradı o benim kadar sakin de olamadı tabi ama yine sonuç yok.
Aslında Sonuç var! Çünkü tüketici hakları var ve kesinlikle sonuçları hep tüketiciden yana oluyor.
Metin hemen tüketici haklarini aradı bilgi aldı.Bizim bu ayakkabıyı iade hakkımız var.Onlarda bunu mutlaka iade alıcaklar! Çünkü internetten alınan bir ürün 15 gün içerisinde her şekilde iade alınır.Fakat bu işler hepimiz biliyoruz (ki firmalarda bunu çok iyi biliyor ve bize karşı kullanıyorlar) oldukça uzun süreçte neticeleniyor.Hal böyle olunca Hummel ve Trendyol'un işbirliği ile düzenlemiş olduğu rezalet indirim kampanyasının sonucu bu ! Bu konuda her yerde bunu bildiriyor olucam ! 
Trendyoldan alışveriş yapan biri olarak diyorum ki bundan sonra trendyoldan ürün almak yok!
Daha önce bu tarz sorunlar başına gelen var mı ? 

62 yorum:

  1. Kime güvenelim biz yaaa. Almak zorundalar dediğin gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven filan kalmadı ! Bi daha trendyolda ürün filan almam

      Sil
  2. Benim gitti gidiyordan aldığım telefon çakma çıktı bir kaç ay önce. Onu da nasıl anladım telefonum sık sık arızalıyordu hep format atıp tekrar kullaniyordum. Bir gun formata ragmen acmadi. Servise goturdugumde bu telefonun 3. gelisi bize demez mi? Hakta iddea edemedim yandi param:( cok uzuldum ama bir sey yapamadim artik internet uzerinden alisveris yapmaya korkuyorum. En iyisi yine tuketici haklari biraz guc olur ama olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa seninkide çok üzücü olmuş :/ Tüketici hakları çözer mutlaka ama en az iki ay uğraşmak gerek ben şimdiden pes ettim.Ama her fırsatta her yerde anlatıcam bu çirkinliği.

      Sil
  3. Gerçekten çok kötü olmuş. Bir arkadaşımın başına farklı bir olay geldi. O da ayakkabı aldı trendyoldan. Ayakkabı kutudan yan tarafı açılmış olarak çıktı. Trendyolu aradı ve geri yolladı. Ayakkabı 1 ay sonra geri geldi aynı şekilde. Kullanım hatasıymış sözde. Ayakkabının altı tertemiz ve hiç giyilmedi. Siz düşünün. Trendyol kadar güvenilmez bir site bilmiyorum zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte benim başıma gelcek olanda bundan farklı olmucak kullanılmış ayakkabiyi gonderiyorlar kullanılmış ayakkabiyi gonderip sen kullanmissin diyip cikcak lar işin içinden !

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun, kullanılmış olduğun daha ilk resimde anladım yazının devamında böyle bir sorun olacağını belliydi, çok bariz belli hem kıvrılmış ortaları kullanmaktan hemde bağcık bağlama yerlerindeki o iç astarı sökük çıkık uyduruk şekilde, bence bu ürün orjinal bile olmayabilir! Trendyoldan hiç alışveriş yapmadım ama güvenilir bulur birgün yapmak isterim diyordum demek ki buraya kadarmış,üzülerek teşekkür ediyorum :/ Tekrar çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahtecilik konusunda benim de şüphelerim var. Fakat aklıma şu da geldi hummel trendyolda da markafonide de indirime girdi sanirim yine markafonide ındirimde. Bence bütün hasarlı , kullanılmış stokları ellerinden böyle çıkarıyorlar

      Sil
  5. Trendyol falan iyice bozdu artık. Resme bakılınca ole 3-5 kere giyilmiş gibi durmuyor resmen pembe kısım aşınmış belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın pembe kısımdan oldukça belli oluyor. Trendyolda hı daha da alışveriş yapmam

      Sil
  6. 1v1y alışverişimde kocaman defosu olan bir ürün göndermişlerdi ama sorunsuz kabul ettiler.Yalnız ben bu tarz sitelerden alışveriş yaptığımda fark ettim ki ürünlerin bazen ufak tefek baskı hatası v.b. oluyor.Sanırım sorunlu ürünleri satıyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle MARKALAR mağazalarda satamadiklari ( çünkü musteri görünce almiyor) ürünleri bu şekilde satiyorlar.

      Sil
  7. Çok üzücü bir durum nasıl olmuş böyle birşey hiç mi dikkat etmiyorlar :( az önce bende trendyol alışverişimi yazmıştım yarın yayınlıycam bambiden ayakkabı aldım daha öncede trendyoldan aldım ama böyle bir sorunla karşılaşmamıştım İnşallah çok çabuk sonuca ulaşırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce trendyoldan bambiden bende almıştım sorun olmamıştı. Fakat artık trendyoldan alışveriş yapmam.Kontrol ediyorlarmis eşim aradi kontrol ettiklerini söylediler. Ama büyük yalan

      Sil
  8. kesinlikle internet alışverişlerini bıraktım,bi kaç defa canımın sıkılması yeterli oldu bana.

    YanıtlaSil
  9. Trendyol'u sürekli kullanıyorum böyle bir sorun yaşamadım kötü olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha önce alışveriş yapıyordum ama bundan sonra katiyen yapmam

      Sil
  10. trendyolun bu davranışına şaşırdım, kullanılmış ürünü nasıl satarlar, iade hakkın var. kesinlikle iade et, şikayet var sitesine de yaz hatta,
    geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım iade hakkım var biliyorum tüketici haklarıyla mahkemeye veriliyor hatta kazanan bu konularda kesinlikle tüketici oluyor fakat 2 3 ay ugrastircaklar beni. Bi ayakkabı yüzünden değmez. Ama bu da ders oldu trendyoldan bi daha ürün almam

      Sil
  11. Hay Allah üzüldüm, geçmiş olsun. İnternet alışverişi kolay oluyor ama bir de böyle sorunlar olmasa. Bu yüzden bir iki denemeden sonra uzak duruyorum... Umarım sorun çözülür... Sevgiler... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende internet alışverişini sevmiyorum ama yaşadığımız yerde herseye kolaylıkla ulaşamıyorum bu yüzden internet alışverişini tercih etmek zorunda kalıyorum.

      Sil
  12. kötü olmuş eskiden çok alışveriş yaptığım trendyol'a bütün güvenim gitti bir anda.. ama şikayetvar'a falan da yaz mutlaka ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de hiç güven kalmadı bi daha almam trendyoldan.

      Sil
  13. Çok can sıkıcı olmuş, bence de kullanılmış. Ayakkabının üst ön kısmı resmen iz olmuş, peşini bırakmayın, ben de aldım kara listeye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım iki üç ay ugrastircaklar bi ayakkabı için.Artık yapabileceğim tek şey herkesi başıma gel bu konu hakkında uyarmak ve bi daha trendyoldan alışveriş yapmamak

      Sil
  14. Çok üzüldüm,bende bir kaç defa alış veriş için tercih etmiştim ama bariz ayakkabılar kullanılmış belli ediyor kendisini zaten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzücü bi durum oldu benim için

      Sil
  15. Hakkında olumsuz şeyler duyduğum bir site. Artık ben de oradan alışveriş yapmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başıma gelen bu durumdan sonra bende yapmam

      Sil
  16. çok geçmiş olsun, bende 38 numara ayakkabı almıştım kutu felan 38 geldi. Allahım giyiyorum olmuyor, altına bir baktım 37 numara. Kaç kez bana ayn hatayı yaptılar parayıda bir ayda zorla araya araya almıştım. O yüzden daha alışveriş yapmıyorum trendyoldan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İade alsalarda kısa sürede para iadesi yapmıyorlar doğru söylüyorsun canım

      Sil
  17. canım geçmiş olsun,daha çok kişiye ulaşması adına g+ da da paylaştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım herkes görsün öğrensin başına gelebilecekleri düşünüp öyle alışveriş yapsın

      Sil
  18. çok sinir bozucu bir durum yaa geçmiş olsun:( trendyoldan değil ama gitti gidiyorda gelmişti benim de başıma buna benzer bir olay, saat almıştım kordonun derisi bayaa kırılmış gelmişti, iade etmiştim. umarım sizinki de güzel sonlanır..

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar, geçmiş olsun. Trendyol çok adi mallar satıyor. Marka bile alsanız uyduruk uyduruk geliyor. Yıllar önce alışverişi kesmiştim. Geçen aylarda bir kaç kere alışveriş yaptım. Hepsini iade ettim. Göründüğü gibi değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle gorundugu gibi değil markanın çakma bi ürün olabileceğini bile düşünüyorum

      Sil
  20. Geçmiş olsun, internetten kıyafet alışverişini tercih etmiyordum, bu yazıdan sonra haklı olduğumu gördüm. Hakkınızı savunmak adına peşinden gitmelisiniz, kolay gelsin. :/

    YanıtlaSil
  21. canım, öncelikle geçmiş olsun. ben trendyolda alışveriş yapan biriyim.Ama senin başına gelen hatadan dolayı protesto ediyorum ve bundan sonra asla trendyoldan alışveriş yapmayacağım. Bir süredi ben de blogumda bu tür hatalar için neler yapabileceğimiz hakkında yazılar yazılyorum. Biz bloggerlar olarak büyük bir güçüz ve bu şekilde hata yapan büyük küçük bütün firmaları doğru bir şekilde çalışmaya yönlendirebiliriz. Buradan bu yazıyı okuyup haksızlık olduğunu düşünen bütün arkadaşlarım lütfen siz de trendyolu protesto edip oradan ürün almayın. Ta ki hatasını telafi edene kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trendyoldan bir daha hiç bir şey almam bu olaydan sonra. Tüketici haklarıyla mutlaka hakkımı alırım bunu biliyorum fakat trendyolun terbiyesizligi yüzünden iki üç ay bu olay yüzünden ugrasmak zorunda kalicam.Bu yüzden ugrasmiycam ama başıma gelen bu olayı herkese anlatıp trendyolun bu yüzünü görmelerini saglicam desteğin için çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  22. Geçmiş olsun. Hummella iletişime geçtin mi?

    YanıtlaSil
  23. gerçekten üzüldüm maalesef hiçbir zaman elle almak gibi olmuyor. Siz kafanıza çok takmamaya çalışın çok geçmişler olsun ^.^

    YanıtlaSil
  24. Geçmiş olsun, firmalar bizi yolunacak kaz gibi gördükleri için malesef bu durumlar hep olacaktır..

    YanıtlaSil
  25. geçmiş olsun canım. bende saat alacaktım almaktan vazgeçtim yani korktum birden :)

    YanıtlaSil
  26. geçmiş olsun , umarım bir daha da olmasın :((

    YanıtlaSil
  27. Maalesef yaşanıyor böyle şeyler. Ben de birkaç hafta önce Zet.com daki bir mağazadan alışveriş yaptım. Ürün elime neredeyse 1 ay sonra ulaştı ve geldiğinde perişan haldeydi. Ne zet.com ne de dükkan sahibi geri dönüş yapmadı. Zaten şimdi de o dükkan zet.com da görünmüyor. Hepimiz en azından bir kere böyle kazıklanacağız herhalde. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  28. Yanlış yollamak bir derece ama iade almamaları, tavırları... Geçmiş olsun :((

    YanıtlaSil
  29. geçmiş olsun inşallah ayakkabıyı geri alırlar. Ben de internetten alışveriş yaparım ama başıma hiç öyle bir şey gelmedi senin şansına :/

    YanıtlaSil
  30. Hi dear! Love your blog and a I am a new follower on GFC.
    I hope that you will follow me too <3
    Thanks.
    Kisses

    YanıtlaSil
  31. Trendyol'dan ben daha önce ayakkabı alışverişi yaptım ve sıfır olarak tertemiz mis kokulu bir şekilde elime gelmişti. Abime de bu Hummel ürününden aldık bu tarzdı ancak başka bir firmadan aldık ve sıfırdı bir toz dahi yoktu. Hatta Trendyol'dan 3 tane Adidas da aldık ancak hepsi de çok tertemiz şekilde geldi. Galiba bu Hummel'ın sorunu olmalı. Ancak ben de bu durumda olsam gerçekten çok sinirli olurum ve sizi anlasam da bize böyle gelmedi ancak ben bunun Trendyol'dan değil Hummel'dan kaynaklı bir sorun olduğunu düşünüyorum. Çünkü o kadar alışveriş yaptık ancak böyle olmadı. Umarım faydalı olabilmişimdir. İyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm Trendyol'a ürünleri denetlemiyor musunuz diye sorduk tek tek denetimden geçtiğini söylediler.Bu şekilde ürünün hali herşekilde ortadayken nasıl denetimden geçiripte satabiliyorlar.Bunu satan da sattıran da herşekilde kusurlu bence.

      Sil
    2. Anlıyorum :( Umarım bir daha böyle talihsizliklerle ne siz ne de başkaları karşılaşmaz.

      Sil
  32. Merak etmeyin geri gönderin paraniz iade edilmek zorunda.1 hafta icerisinde istediginiz urunu geri gonderebilirsiniz. Siz gonderin paraniz gelmezse tuketici haklarina sikayet eder hakkinizi ararsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Trendyol'dan çok kez alışveriş yaptım. Bir defa Koton pantolon ve İnci ayakkabı defolu geldi. Bir defa siparişim 1 buçuk ay geçikti siparişi iptal ettiğim gün aradılar tam da bugün gönderecektik dediler. Artık ben de Trendyol'dan alışveriş yapmıyorum. Morhipo ya da Markafoni daha kaliteli Trendyol'a göre.

    YanıtlaSil
  34. Yukarıda yazmışlar ya gerçekten kime güveneceğiz. Bunlar tanınmış markalar o zaman hiç yaşamayalım. 1 ay kadar önce Migros'dan domates aldım. Yemeklik en ucuzu olandan. 2.5 tl. Eve geldim fişe bir baktım kilosu 6 tl. yazıyor. Telefon ettim , "biz de 6 çeşit domates var siz 6 tl. olanı almışsınızdır" dei. Sinirlendim aldım domatesleri gittim görünce özür dilediler kasiyer 6 tl. lk domates zannetmiştir dediler. Başka bir gün kasadan geçerken sordum " burada bazı ürünler çok çeşitli siz nereden anlıyorsunuz hangisi olduğunu" diye. Cevap gerçekten inanılmaz. Anlayamazsak en pahalı ürünü geçeriz dedi. Bu migros ya mahalle bakkalı falan değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte en büyük sorun bu bence mahalle bakkalı olsa karşımızda bir muhattap bulabiliriz.Hatta mahalle bakkalı yapmaz bu basimiza gelenleri.Sizde sonuna kadar haklısıniz. Özellikle büyük mağazalarda alışveriş yaparken fislerimizi mutlaka kontrol etmeliyiz. Etiketlere Yansımayan anlık fiyat değişimleri oluyor Migros Kipa gibi mağazalarda.fiyatlar merkezden değiştiği içinde personel de takip edemiyor bu durumu.Musteri de farketmezse geçmiş olsun..

      Sil
  35. slm. merak ettim. ne oldu sonuç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç :/ Estim gürledim sonra da bir güzel sustum ve paşa paşa giydim ayakkabıları :I Uğraşmak zor geldi allahından bulsunlar dedim ve bir daha da trendyoldan hiç bişi almadım almam da

      Sil
    2. hımm. iyi yapmışsın neyse bunla geçmiş olsun. (cvp bölümününün arka plan rengini değiştir bence:) ) saygılar.

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir