22 Nisan 2016 Cuma

Kara Sevda Klişesi



        Kara Sevda dizisi ilk başladığında sıkı takip ettiğim bir diziydi.Son zamanlarda fırsat bulamamıştım izlemeye . Malum evde bir erkek olunca bu tarz diziler onları bayıyor ve biz bayanların izlemesi de zorlaşıyor.Bende kaçırdığım bölümlerin bir çoğunu kokulu taş siparişlerimi yaparken telefondan izleme şansı buldum.Hatta baya zevk veriyordu bu durum bana.
     "   Zevk veriyor-DU " taa ki Asu'nun Emir'in kardeşi olduğu ortaya çıkana kadar.Tamam kabul ediyorum dizinin konusu tipik bir Türk dizisi .Fakat bu kadar da olması çok saçma değil mi sizcede ?
        Başlarda Nihan'ın kıyafetleri,Emir'in psikopatlığı,Kemal'in yakışıklılığı (öhööhmm :D ) imkansız aşk ...derken izliyordum diziyi.Hatta saçma bulduğum yerlerde olsa pek takılmıyordum bu duruma.
        Diyorum ya taa ki Asu'nun Emir'in kardeşi çıkana kadar.Yok yani seyirci kitlesi de  bu kadar boş insan yerine konmamalıydı bence.Kurgu burda sapıttı ve ben direk diziyi izlemeyi bıraktım.İzleyen var mı aranızda? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?

7 yorum:

  1. vallamı onu kaçırmışım ben kardeşimiymiş :) şaka gibi ama benim kocam sıkı takipçisi ben de o izlerken denk geldikçe bakıyorum baştan beri fazla kurmaca buluyordum şimdi iyice raydan çıkmış sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. izlemeye devam ediyorum ve emirle asunun kardeş olmasına da hiç şaşırmadım ve çok da merak uyandırdı tam tersine bu durum bende .Reytingleri de gayet güzel giden bir dizi bence izlememek gibi bir tercihde bulunabilirsiniz ama ben çok bayılarak izliyorum .

    YanıtlaSil
  3. hiç seyretmedim neyse ki :-((

    YanıtlaSil
  4. Hiç diizi izlemiyorum desem yeridir.Sadece Pazarları bazen Baba Candır a bakıyorum. Orda da bazen bayıyor ama yine de diğerlerine göre iyi geliyor çocuklarla da bakabileceğimiz. Haluk karakteri hoşuma gidiyor orda.

    YanıtlaSil
  5. Şu ara bütün diziler böyle ben de başlarda Kiralık Aşk'ı izliyordum sonradan çok sapıttı. İzleyecek dizi falan da kalmadı artık doğru dürüst.

    YanıtlaSil
  6. ben hala bakıyorum ama bu son bölüm beni de sıktı açıkcası sürekli emirden kaçmaları ama hep bi aksilik olup geriye dönmeleri çok tekrarlandı farklı bi şeyler yapmamalılar

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir