7 Mart 2016 Pazartesi

FATOFOTOFAN'dan Kişiye Özel Çizim


Bu yazımda sizlere çok ama çok yetenekli bir arkadaşımdan bahsetmek istiyorum. Fatofotofan blogunun sahibi sevgili Fatma Avunduk :) Fatma ile önce Denizli'li blog yazarı olarak sosyal medya aracılığı ile tanıştık .Yüzyüze tanışıp görüşmek çok istiyorduk ki bu da Denizli'ye gittiğimde hazırladığım blog toplantımıza kısmet oldu.
Öyle tatlı öyle sevecen biri ki tüm gün muhabbet etseniz sıkılmazsınız üstüne üstlük konuştukça sizi motive eden bir yapısıda var.Tüm bunların yanında size esas bahsetmek istediğim kısım sevgili Fatma'nın üstün yeteneği...
Fatma kişiye özel çizimler yapıyor.İster sevdiğiniz bir ünlünün fotoğrafını,ister kendi fotoğrafınızı isterseniz sizin chibi karakterinizi ... Çizim üzerine aklınıza ne gelirse... Çiziminizi yaptırmanız için kendinizi iki kelime ile tanıtmanız yetiyor.Geri kalanı ise sevgili Fatma'nın gözlemlerine kalıyor...
Fatma çizimimi yapacağında ona sadece kahve içmeyi çok sevdiğimi ve telefonum ile oldukça meşgul olduğumu söyledim.Bu iki tanımlama ona fazlasıyla yetmiş :) Chibi karakterimi öyle güzel yapmış ki bu karaktere baktığınızda beni görebilirsiniz.Saç toplama şeklim,saçıma takmayı çok sevdiğim saç bandım ve tabii ki telefonumun şekli.Beni görseniz evde sürekli bu moddayım diyebilirim ki Fatma benim ev halimi hiç görmedi :)



   Hediye seçiminizde Fatma'nın çizimlerini göz önünde bulundurmanızı öneririm.İstediğiniz çizimlerden defter kapağı,telli dosya,kitap ayracı,blog header tasarımı ve daha aklınıza gelebilecek bir çok seçeneği yaptırmanız mümkün.Hemde oldukça uygun fiyatlara.

Sevgili Fatmaya
https://www.instagram.com/fatma_avunduk/
http://fatofotofan.blogspot.com.tr/
https://www.facebook.com/fatofotofan
Bu linklerden ulaşabilirsiniz.Aynı zamanda Fatma'nın yaptığı ayrıntılı çizimleri inceleyebilirsiniz.

Bu arada chibi karakterim nasıl olmuş :)


11 yorum:

  1. Bayıldım bayıldım :) ellerine sağlık diyelim fatmanın...çok cici bir kalemi var çizimleri harika...benimde aklımda birşeyler var bakalım yakında kapısını çalarım fatmanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim,tabiki her zaman beklerim 😊

      Sil
  2. Fatofotofan'ı ben de takip ediyorum gerçekten güzel.

    YanıtlaSil
  3. Canım ne güzel bir yazı yazmışsın ,duygulanmamak elde değil. Senin gözünden okuyunca vayy bu ben miyim diye düşündüm. Beni daha çok işime motive ettin.Çok sağol ellerine o güzel yüreğine sağlık. Çok teşekkür ederim, iyki varsın. Sağlıcakla kal.öptüm

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık, çok hoşuma gidiyor böyle çizimler. İleri de headarımı değiştirirsem kesinlikle böyle bir şey istiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Çook tatlı :) Ellerine,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. gülşahhhhhhhh bu aynı sennn :)) hele ki o saç bandı aynısııııı :)))) Fatoşum bi tanedir :))

    YanıtlaSil
  7. Ayy pek bi sevimli:) gerçekten emek hayranıyım maşallah diyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Güzeş yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok sevindirik oldum.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir