19 Mart 2016 Cumartesi

Canım Ülkemin Canı Kıymetsiz İnsanları

Bugun internete girmeye çalışıyorum..Daha doğrusu sosyal medya hesaplarıma bir yavaşlama var..Yuklenmiyor fotoğraflar. Baktim wifi full cekiyor...İçim sıkıldı birden..Hemde cok sıkıldı..Eğer ki sosyal medya hesaplarimizda bir yavaşlama varsa bizim ülkemizde bunun iki nedeni vardır. .
1) Ya internet bağlantılarında bir sorun vardır
2) Ülkemizde patlama olmuştur
Çünkü bizim buralarda bu böyledir... Öfkeli yim,kılıyor, nefret içindeyim.. Bu gibi olaylarda hiç sevmem hesaplarımda kara ekran ,bayrak görüntüleri paylaşmayı.. Hatta düşünmek istemem hiç olan biteni..Kaçarim kacabildigim kadar.. Umursamadigim düşünülebilir dışardan bakınca normal hayatıma devam etmeye çalışırım çünkü. Neden mi ?
Çaresizlik en büyük acizliyim.. Elimden hiç birşey gelmemesi en büyük nefretim.
Ülkemde her geçen gün bir olay bir patlama.. Bizim buralarda 100 km uzağımiza git sokağa çıkma yasağı,Akrepler, silah sesleri...
Ama kime neyi anlaticaksin memleketimin hali içler acısı.. Meleketim kin nefret içinde...  Bende öyleyim !
Fakat soruyorum size sosyal medyada bağırıp çağırmakla lanet etmek ,kınamak,  profillerimizi karartmakla elimize ne geçer ? Benim elime hiç birşey geçmiyor.. Burda bu yazıyı yazdıktan sonrada hiç birşey geçmeyecek .. Sadece kendi içimızı kendi vicdanımizi rahatlatiyoruz...Ölen bizim insanımıza oluyor dün Ankaraya bugün istanbula yarın bize...

10 yorum:

  1. Artık bitsin, canlar yanmasın :(

    YanıtlaSil
  2. Bende aynı sizin gibi düşünüyorum bu konuyu üstelemek hoşuma gitmiyor. Çünkü insanların beklediğini yapıyoruz başka hiçbirşey yapamıyoruz ve onlar mutlu oluyor. Inşallah en kisa zamanda kurtulur ülkemiz gerçi buda zor bir istek gibi. Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  3. Söylediklerine aynen katılıyorum. Yazınca rahatlıyoruz ama birşey olmuyor gibi. Belki de tüm bu lanetler birikir birikir birden üstüne yağar hainlerin. Allah sonumuzu hayır etsin.

    YanıtlaSil
  4. Ülkemizi bu hale getirenleri Allah'a havale ediyorum.Ne olursa olsun başımız dik alnımız ak ,damarlarımızda Mustafa Kemal Atatürk'ün kanı var, korkmuyoruz.Allah'ım sen devletimize askerimize polisimize ve masum insanlarımıza zeval verme.

    YanıtlaSil
  5. Profil karartmak istemiyorum kesinlikle yaşamaya devam etmeyelim isteniyor sanki :((

    YanıtlaSil
  6. Malesef klavye kahramanlığı yapmaktan başka hiç bir şey yapmıyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Sormayın tv yi açmak istemiyoruz yanan canları görünce insanın yürekleri parçalanıyor dileğimiz bütün bunların bitmesi.

    YanıtlaSil
  8. Yazık, acı dolu bir memleket oldu Türkiyem :(

    YanıtlaSil
  9. Allah'ım yaşatmasın bir daha inşallah...

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir