1 Şubat 2016 Pazartesi

Rexona Fragrance Collection Sexy Deodorant


Rexona deodorantımı Denizli'den Gratis'ten almıştım.Rexona Fragrance Sexy antiperspirant özelliği sayesinde 48 saat etkin korumayı vaad ediyor.Aynı zamanda bu ürün çiçeksi kokusu ile bizlere gün boyu eşlik ediyor.Bu güzel özelliklerinin yanında biraz da olumsuz yanları yok değil .Pudralı yapısından dolayı koyu renkli kıyafetlerimizde iz bırakması kaçınılmaz bir durum ne yazıkki.Kokusu ve kalıcılığı her ne kadar güzel olsada pudrasından dolayı iz bırakması bu üründen uzaklaşmama neden oldu.
Eğer sizde Rexona'nın bu ürününden pudrasından dolayı şikayetçiyseniz invisible black&white serisini öneririm.Hatta bir daha aldığımda sizlere görseli ile birlikte rexona invisible black&white deodrantını ya da stick'ini yorumlayan bir yazı hazırlayacağım.
Bu ürün fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama aşağı yukarı 5-8 Tl arasında bir fiyatı var diyebilirim.

4 yorum:

  1. bunun beyaz ambalajlı olanını kullanıyorum bende bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. kokuyu merak ettim ama pudralıysa zaten kullanamam black/white serisinden kullanıyorum şu anda..

    YanıtlaSil
  3. Malesef bende beğenmedim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir