5 Şubat 2016 Cuma

En Güzel Kanaviçe Şablonları


Kanaviçe işine merakım yaklaşık 3 yıldır var.Bu güzel işi keşfetmem kayınvalidem sayesinde oldu :) Önce onda görmüştüm masa örtüsü gibi birşey işliyordu.Ben heves edince kendi yaptığı işi bana vermişti.Ne kadar da iyi yapmış.Sorsanız sen ne yaptın? Kayınvalidenin verdiği işi bitirebildin mi diye ? "hayır" olur cevabım.Neden öyle yarım bıraktım bilmiyorum.Hatta şu anda o başladığım masa örtüsü nerede onu da bilmiyorum.Ama iyi ki de kayınvalidecim vermiş bana kendi işini.Onun sayesinde merak saldım bu kanaviçe işine.
Bende bu güzel motifleri görürse birileri de belki benden görüp heveslenir diye sık sık kanaviçe şablonları paylaşıyorum.Hatta bu sefer ki paylaşımımı eminim daha çok seveceksiniz.Çünkü ben bu şablonlara tek tek hayran kaldım diyebilirim.Hatta hepsi de yapılacaklar listesinde yerlerini aldılar.































3 yorum:

  1. harika motifler var keşke üşenmesem de ben de yapabilsem..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler.Birkaçını aldım.Bu akşam başlamayı düşünüyorum:)Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller :) Paylaşım için teşekkürler ^^
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir