1 Ocak 2016 Cuma

Carrefoursa İndirim Alışverişim



Geçen gün sizlere burada ki yazımda Carrefoursa'da kozmetik ürünlerinde %50 indirim olduğu haberini vermiştim.Şimdide bu alışverişten neler aldığıma bir göz atalım.

Adığım ürünlerin fiyatlarından bahsetmeden önce şunu belirtmeliyim ki Adıyaman mağazasında çok fazla bir ürün yoktu ne yazık ki  ve ürünler raflarda değildi. İşporta tezgahı gibi bir tezgah üzerinde karışık karışık konulmuş ürünler vardı.Ve fiyatlar bir sayfa çıktı alınmış şekilde bu ürünlerin üzerine atılmıştı.Müşterilerin tezgahı dağıtmış olabilme durumunu da düşünmedim değil fakat biz alışveriş yaparken mağazada çok fazla müşteri yoktu ve elamanlar kendi aralarında bariz bir şekilde boş vakit geçirip muhabbet ediyorlardı.Bu durumda da mağazanın yoğunluğuna veremedim ürünlerin bu şekilde dağınık olmasını..Böyle bir durum olunca da insan alışverişini iki üç parça ürünle tamamlamak zorunda kalıyor ne yazık ki.

Vaseline Cocoa butter 100 ml vücut losyonu: 2.45 Tl'ye aldım.Mağazada büyük boyuda vardı.Fakat fiyatları bulmakta zorlandığım için küçük boyunu almak zorunda kaldım.Kokusu çok hoş ve yumuşacık bir dokusu var.Fakat ürünü tam anlamıyla deneyimlemeden burada bir yorumda bulunmam çok doğru olmaz.

Emotion Ocean Fresh deodorant : Koku konusunda çok seçici biri değilim sanırım.Hatta farklı kokuları denemeyi çok seviyorum.Öyle bir kokuya takılıp bütün ömrüm boyunca aynı kokuyu kullanamıyorum.Sevdiğim zaman zaman aynı kokuyu aldığım parfümler,deodorantlar da oluyor fakat ard arda aynı kokudan olan ürünleri kullanmayı sevmiyorum.Sıkılıyorum sanırım.Bu yüzden farklı bir koku olsun diye Emotion Ocean Fresh deodorantı aldım.Kokudu adından da anlaşılacağı gibi fresh bir koku.Fiyat olarakta indirimle 3.75'e denk geldi

Clean& Clear siyah nokta temizleme losyonu.Fiyatı 5 tl idi.İndirimde bulmuşken aldım.Siyah nokta problemlerim için iyi gelebileceğini düşündüm.Daha önce hiç kullanmadığım bir ürün bu.Fakat ergenlik dönemlerimde sivilcelere karşı olan tonikten sıkça kullanmışlığım vardı :)

AXE Apollon deodorant : Eşim için aldık.Fiyatı da yanılmıyorsam 4 tl civarındaydı.Fresh bir koku.Benim hoşuma gitti bu kokuda :)


İşte Carrefoursa indirim alışverişim böyleydi. Carrefoursa arada böyle insanı cezbeden güzel indirimler yapıyor ve ben bu indirimlere denk gelirsem çok seviniyorum.Geçen sene cam ürünlerde %50 indirimlerini hiç unutamıyorum mesela :))) Şöyle 15 tatilde Denizli'de olduğum zamanda tekrar böyle bir indirim yapsalar hiç fena olmaz hani.Söz dönerken ben onları kırmadan getiririm Adıyaman'a :)))



10 yorum:

  1. güzel günlerde kullan canım ..

    YanıtlaSil
  2. Vaseline'in bu ürünün çikolata kokusu çok hoş. Ben severek kullanmıştım. Kavanozda olanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insanı kokusu cezbediyor zaten :) benimde ilk deneyimim olucak

      Sil
  3. vaseline'in kremleri çok güzel, güle güle kullan yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
  4. Kalemine saglik senin yazilarini takip etmeyi cok seviyorum. Vaseline kakaolu krrmi ben de kullaniyorum selülit olusumunu engelliyor ekleyeyim istedim :) her girdigimde reklamlarina da tikliyorum umarim cok kazanir daha cok yazarsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim beni cok mutlu ettin bu yorumun ile :) bu şekilde takip edildigimi bilmek çok güzel oldu :)
      Bu arada vaseline nin selülit oluşumunu engellediğini bilmiyordum ;) bunuda öğrendigim iyi oldu :₩

      Sil
  5. güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir