31 Aralık 2015 Perşembe

2015'in Son Günü 2016 Dilekleri





Bir yılı daha geride bıraktık.Bu yıl kimine iyi kimine kötü geldi.Ülkenin durumu,savaşlar,ölümler vs..bu kötülüklerden bahsetmeye hiç niyetim yok bu yazımda :)


2015'in son gününde 2016 'ya dair dileklerim var benim de.
Herkes için öncelikle dileğim kimin hakkında ne hayırlısı olacaksa o olsun 2016'da...
Kendi dileklerime gelince...
Mutluluk tabii ki...Mutlu bir hayat herşeyi pozitif görebilme gücü :) 
Ardından sağlık,barış,PARAAA :P Vs.. işte tüm bu klasik dilekler.Peki bunların yanında ne olmalı ..



Kesinlikle bol hediye alacağım bir yıl olsun.Çok seviyorum hediyeleri :) Hatta hediyeler ilk fotoğraftaki gibi kapıma biriksin :)) Hihhihi :) Sadece bana hediye vermesinler tabii ki bende sevdiklerime bol bol hediye verebileyim yeni yılda...
Ardından da şöyle sahilde bir yere atamamız olsa hiç fena olmaz hani... Öhöhöh yok canım o kadar da uçmayayım şimdi.Hakkımızda hayırlı olacak bir şehire atanabiliriz ama :)
Sonraaaa mesela kpss ' yi de kazansam fena olmaz hani...
Sonraaa işte güzel hayat,güzel yaşam,güzel bir ev :) Kira da olsa olur sorun değil güzel olsun yeter :D
İşte böyle ufak hayallerim var benim.Ufak dileklerim...Çok fazla da beklentim yok hayattan çünkü memnunum şimdiki halimden...Hep böyle olsun hayatım bana yeter ki :)


Sevgili okurum bu bayaa kişisel bir yazı oldu.Umarım seni ufak tefek dileklerimle sıkmamışımdır :)
Son olarak yeni yıl sana senin dilediğini gönlünde olanı getirsin emi :)
Tüm güzel dualarım dileklerim sadece kendim için değil herkes için =)
Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Umarım dileklerin gerçekleşir ve çok daha mutlu olursun ^^

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılda bütün dilekleriniz gerçek olsun, mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. atanma dileği benimde listemin başında inşallah 2016 bizim yılımız olsun :)
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  4. Umarım hepimizin dilekleri gerçek olur ^-^

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir