8 Ekim 2014 Çarşamba

Kanaviçe I Bebekli Şablon Örnekleri

Uzun zamandır şablon örnekleri paylaşamamıştım.Yine kanaviçe yapma isteğim depreşti fakat hafta sonu girecek olduğum ziraat bankası sınavının geçmesini bekliyorum.Sınava girene kadar sanırım hiçbir iş yapamayacağım.Azcık heyecan var sanki :)) Benim için dua edin olur mu ? 
Neyse konumuz sınav değil "kanaviçe"
Bu yazımda sizlerinde beğeneceğinizi umduğum bebek figürlü kanaviçe şablonları hazırladım.
Haydi bakalım beğenecek misiniz?
İşinize yaramasını ve güzel işler ortaya çıkmasını diliyorum.













4 yorum:

  1. Oy burada çok güzel şablonlar varmış:) Bende dün çarpı işi için malzemeler almıştım hatta bloğumlada yayınladım.İlkkez deneyeceğim için basit kola şablonlar arıyorsdum.Sizinkiler biraz usta işi modeller galiba , ben yinede arşivime hemen aldım bunları elim biraz ustalaşınca mutlaka yapmak isterim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2014/08/kanavice-sablonlar-2.html
      Verdigim linkteki sablonlar daha kolaydir canim onlari daha rahat yapabilirsin:-) baslayinca vazgemecemiyorsun kanavice isinden :-) kolay gelsin sana da :-) yayinladigin yazini merak ettim bi ugrayip bakiim :-)

      Sil
    2. Teşekkürler canım,inceledim diğer paylaşımınıda arşivime aldım.Dün gece başladım yapmaya fakat iplerim kendinden geçişli iki renkli almışım o yuzden istediğim gibi bi sonuç cıkmadı.Ama basit kalp denemeleri yaparak elimi birazcık hazırlamış oldum.Yeni ipler alıp daha cesaretli farklı desenlere başlayabilirim:)

      Sil

Bunlarda İlginizi Çekebilir